ארונות הזזה| ארונות במבצע | ארון בגדים – ארון הזזה

ארונות הזזה| ארונות במבצע | ארון בגדים – ארון הזזה

ינואר 18, 2016 0 By admin

ארונות הזזה| ארונות במבצע | ארון בגדים – ארון הזזה

ארון הזזה הוא טרנד חדש בתקופה האחרונה בתחום עיצוב הפנים של הבית – תגידו – זה רק ארון ! נכון , אבל היחודיות בארון הזזה – היא שהדלתות שלו לא נפתחות אלא נעות במסילה – ומשולבות בארון הזזה פתרונות אחסון חדשניים וחכמים – היום ארון הזזה הוא שינוי משמעותי בדירה או בבית שלכם – ולא סתם עוד ארון לעסק . ארון הזזה – יוצר לכל חדר כעין חדר ארונות פרטי .

אז למה ארון הזזה ? אחת הסיבות המרכזיות – כמו שאמרנו – שבגינה תבחרו בארון הזזה – זה איך פותחים אותו – אם פעם ארון היה מצריך מספיק מקום כדי שתוכל לפתוח ולסגור את הדלת , ארון הזזה חוסך לכם עוד כמה עשרות סנטימטרים של מקום הדלתות . סיבה נוספת למה ארון הזזה טמונה בעיצוב החדשני שלו – אתם יכולים לקחת ארון בעל עיצוב קלאסי , או ארון הזזה בעל עיצוב מודרני יותר , אתם יכולים לבחור ארון בו החומר גלם הוא עץ במגוון צבעים המתאימים לעץ , ואתם יכולים לבחור ארון העשוי מזכוכית – אקיצור – את יכולים לשלב את הארון בתוך החדר – כך שיביע את הנוכחות המתאימה .

הדלתות בארון כזה – נעות בצורה שקיטה – בשל מסילות מאלומיניום – בנוסף יש לדלתות – בלמים – המאפשרים , לפתוח ולסגור דלת בשקט מופתי . בזכות הבלמים המתוחכמים הנעוצים בתוך המסילה – תוכלו להיות רגועים – שילד לא יסגור דלת על היד וכו ..

האסון בארון כזה – נוח ויעיל – אתה יכול למדף איך שנוח לך – לסד ע"פ ההרגלים ושגרת החיים – כך הדברים שלך יהיו מסודרים יותר – ומסודרים לפי "מחלקות " כך שהגישה תהיה די נוחה .

בארון הזה – חדשו פתרונות אחסון חכמים – כמו מגירות נשלפות ומחליקות במיקומים שונים – אמצעי תליה במיקומים שונים – מדפים בגדלים שונים ובמיקומים שונים ועוד ..

ארונות אלו בנויים מחומרים עמידים – המחזיקים מעמד לאורך שנים – החומרים והמנגנונים עשויים מחומרים איכותיים שעובדים טוב . שנים רבות עוד תזכו להנות מהארון .

גודל המדף עליו ממליצים המומחים בתחום הארונות הוא 50 ס"מ – אם כי כל אחד יכול לבחור לפי צרכיו ורצונותיו – מדף הקטן מגודל זה – איכות ניצול השטח שלו תהיה יותר ירודה .

עובי לכל מדף על פי המומחים – צריך לנוע סביבות ה28 מ"מ – כדי שיחזיק הרבה משקל אם כי העובי הסטנדרטי – פחות מזה בהרבה – 17 מ"מ .