פילאטיס בכפר סבא- המקום המושלם לאימונים

פילאטיס בכפר סבא- המקום המושלם לאימונים

ינואר 29, 2017 0 By admin

פילאטיס בכפר סבא הוא חוג התעמלות מבוקש ומהנה במיוחד כאשר בשנים האחרונות חוג הפילאטיס כבש את העולם כולו בתחום ההתעמלות וניתן להתחיל וליהנות ממנו גם כאן עם פילאטיס בכפר סבא. חוג הפילאטיס הפך לחוג התעמלות ייחודי שמתאים לכל הגילאים, הוא מאופיין כיוצר תוצאות איכותיות בכדי לשמור על גמישות הגוף וכן להקל על סוגים שונים של מכאובים בגוף. עם פילאטיס בכפר סבא  היכולת לשמור על הכושר הגופני הופכת רק למהנה יותר. החוג תורם בנוסף גם לתחושה של הנאה כללית, ולכן מהווה את אחד ממוקדי המשיכה של החוג- היותו חוג יוצא דופן בעולם ההתעמלות והכושר.

פילאטיס בכפר סבא לא רק שתוכלו לבנות תכנית כושר מדויקת עבורכם בכל פרט, אלא חוג הפילאטיס מוכר ומוכח גם כחוג הפותר בעיות גב, את כל סוגי כאבי השרירים הקיימים, משפר את כל הקשור לבעיות ביציבות או במוטוריקה וכן מחזק את הגוף באופן כללי, תורם רבות לגמישותו, תורם להורדת משקל ולהגעה למשקל גוף תקין. ייחודו של פילאטיס הוא התרגילים הרבים שאינם כרוכים במאמץ, בזיעה ובמאמץ נשימתי אלא משיגים תוצאות אירוביות בדרך איטית ושלווה יותר הפועלת בשיטה של התמקדות וריכוז וכן שיטה של נשימות עמוקות.

עם פילאטיס בכפר סבא תגלו על כן את מידת ההנאה הרבה שבחוג הפילאטיס ותצטרפו גם אתם להנאה שכבשה את העולם. התרגילים בחוג אינם כלולים במאמץ שהוא כרוך בסבל או בכל סוג של פעילות דומה שיוצרת פעמים רבות הרתעה וסלידה של אנשים מעולם הכושר או ההתעמלות. ההפך הוא הנכון סגנון התרגילים של הפילאטיס הוא ייחודי בעדינות שבו בשילוב עם ההתמקדות בגמישות שרירי הגוף, בהפעלת ובהארכת השרירים באימון שגרתי יום יומי המשיג חוזק פיזי כללי וכושר רב. חוג הפילאטיס מומלץ גם לאנשים קשישים או מבוגרים בעלי תנועות מוגבלות שיכולים גם הם למצוא את ההנאה בפעילות ספורטיבית לכל דבר. זו ההזדמנות להירשם לחוג עם פילאטיס בכפר סבא ולגלות את העולם המופלא והמיוחד של כושר בחוג. המאמנים שלנו הם המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום וכל הפעילויות הן בקבוצות קטנות בלבד.