אתם חייבים לנסות פילאטיס מכשירים כפר סבא

אתם חייבים לנסות פילאטיס מכשירים כפר סבא

פברואר 15, 2017 0 By admin

פילאטיס מכשירים כפר סבא יהפוך בקלות רבה לחוג הספורט האהוב עליכם וכן יעניק לכם כוחות רבים ויתרום רבות לחיזוק שרירי הגוף שלכם, בין אם אלו השרירים הקטנים או הגדולים, עליהם אין מעניקים תשומת לב בחוגי ספורט אחרים, או בין אם זה השרירים של קרקעית האגן, טיפול בפציעות גופניות ועד לחיטוב הגוף, עיצובו והצרת היקפים שונים. פילאטיס מכשירים כפר סבא הוא חוג התעמלות ייחודי היכול לשקם פציעות ולהעלים כאבים שונים, בעוד בחוגי ההתעמלות האחרים נאסר על פצועים או על הסובלים מכאבים שונים להגיע ולהתעמל, פעמים רבות יש להצטייד מראש באישור מהרופא, ולא כל חוג יכול להתאים לאנשים מבוגרים לילדים או לכאלו שמעולם לא התעמלו, או חוזרים להתעמל לאחר הפסקה ארוכה מאד.

פילאטיס מכשירים כפר סבא לעומת זאת, מתאים לכל גיל לכל כושר גם אם הוא ירוד, ואף מומלץ להגיע כאשר סובלים מכאבים, חוג פילאטיס מכשירים כפר סבא ירפא כאבים אלו, ואף יצייד אתכם בשיטות נכונות לשימוש בריא יותר בגופכם מבלי להגיע למצבים מתסכלים של כאבים או שימוש בתרופות. השיטה המיוחדת של פילאטיס מכשירים כפר סבא עובדת בשכיבה על מזרנים, מכשירים מיוחדים, מיטות שונות או בשימוש עם מכשירים מגוונים. ההתעמלות החכמה והאינטליגנטית הזו מונעת לחצים על הברכיים או על הגב כדי למנוע כל נזק או פציעה עתידית.

התדירות המומלצת להשתתפות בחוגי הפילאטיס השונים היא להתעמל כפעמיים בשבוע, אך עקב איכותו הרבה של חוג הפילאטיס מומלץ גם לערוך יותר אימונים, כיוון שהם אפקטיביים מאד וניתן יהיה להבחין בתוצאות במהירות רבה. אחד המכשירים המרכזיים בהם משתמשים בחוג הוא שימוש למשל בטבעת המפתחת את שרירי הגוף בבטן, בחזה, בירכיים או בזרועות. למעשה עם כל שילוב של מכשיר מפעילים לחץ מתון על השרירים וכך מסייעים לפיתוחם ולגמישותם. ניתן לבצע את מגוון התרגילים בכל גיל, בעמידה או בישיבה, באימון הקבוצתי או באימון האישי. רבים מן התרגילים האיכותיים של הפילאטיס הוכנסו לשימוש באימונים הראשיים של נבחרות ישראל השונות בענפי הספורט השונים וכן בתכניות האימון של צה"ל עבור החיילים.