מועדון לייף סטייל, מועדון שופרסל ומה שביניהם – כל מה שרציתם לדעת על מועדוני לקוחות בישראל:

מועדון לייף סטייל, מועדון שופרסל ומה שביניהם – כל מה שרציתם לדעת על מועדוני לקוחות בישראל:

פברואר 15, 2017 0 By admin

בישראל יש מועדוני לקוחות רבים, כאשר הקונספט דומה ואף זהה לכולם: כרטיס מועדון אשר מקנה הטבות ברשתות השיווק השונות וזאת על סמך תשלום קבוע שהוא, או השתייכות להסתדרות כלשהי. כאשר החלוקה הגסה היא לשני סוגים של מועדוני לקוחות:

כרטיס חברות במועדון לקוחות שאינו כרטיס אשראי

כרטיס מועדון זה, הוא כרטיס הניתן לפי שייכות לארגון מסוים או למקצוע כלשהו, כגון: הסתדרות הרופאים בישראל, גמלאים, אנשי קבע, הסתדרות המורים וכדומה. בנוסף, קיימים כרטיסי מועדון "קלאסיים" הניתנים על ידי רשת שיווק שהיא או חנות מסוימת, כאשר כרטיסים אלו מבטיחים הנחות, מתנות ומבצעים מיוחדים לחברי המועדון, וזאת עבור קניית החברות במועדון (ישנם סוגים שונים של תשלום על כרטיס מועדון, כאשר לרוב הכסף "חוזר" אל הלקוח בדמות זיכוי כלשהו).

כרטיס חברות במועדון לקוחות המתפקד ככרטיס אשראי

כרטיס מסוג זה מתפקד כאשראי לרכישה ברשתות הכלולות בו. כאשר מועדון לקוחות קלאסי הינו מועדון לייף סטייל, אשר נוצר כשיתוף פעולה בין חברת לייף לחברת אשראי. מועדון לייף סטייל מציע מגוון הנחות, הטבות ומבצעים על פריטים המשתייכים למותג לייף. לרוב, ההצטרפות למועדוני לקוחות מסוג זה כרוכה בתשלום דמי חבר והכרטיס אשראי הניתן לחברי המועדון משמש ככרטיס אשראי לכל דבר ועניין. ישנם כרטיסים המעניקים אשראי מתגלגל – דהיינו, האופציה להעביר את התשלומים שנצברו למועד אחר (וכמובן שגם לשלם על כך ריבית).

היתרונות והחסרונות של מועדוני לקוחות

מועדוני לקוחות כמובן מהווים קודם כל יתרון, שכן הם מעניקים הטבות והנחות רבות. בנוסף, מועדונים מסוימים מעניקים תנאים טובים יותר כאשר הוותק עולה. כרטיס המועדון שמקבלים בעת ביצוע החברות למועדון, משמש כרטיס אשראי לכל דבר מה שמהווה יתרון נח למדי. אך מנגד, סחיבת כרטיס אשראי נוסף מהווה גם פיתוי לבזבז יותר, והדבר גם לא מקל על הליך המעקב אחרי ההוצאות. לסיכום, אם תלמדו להשתמש בכרטיס מועדון שלכם בתבונה, הצטרפות למועדון לקוחות, לא משנה אם זה מועדון לייף סטייל או מועדון שופרסל, תעשה לכם את החיים לקלים יותר.