פילאטיס הרצליה- האימון בשבילכם

פילאטיס הרצליה- האימון בשבילכם

פברואר 16, 2017 0 By admin

שיטת האימון פילאטיס הרצליה כוללת אוסף נרחב של תרגילי איכות שמטרתם להתרכז בהפעלה רחבה כמה שיותר של כל שריר ושריר בגוף. בנוסף פילאטיס הרצליה מתרכז בתרגילים הכוללים ריכוז ונשימות. פילאטיס יוכל להיות בקלות רבה חוג אהוב שימשוך את כל הגילאים. לאחר חוג פילאטיס הרצליה ניתן אף יהיה להמשיך את מגוון התרגילים ולערוך אותם בבית בכל רגע ובכל זמן פנוי ובעיקר אם אתם צופים מול הטלוויזיה תוכלו להמשיך בקלות ובהנאה במגוון תרגילי הפילאטיס. פילאטיס הרצליה תיצור עבורכם כמתעמלים לא רק שיפור של כושר גופני, אלא גם את ההבנה מהו מקורם של התרגילים ומדוע יש לעשות אותם.

העקרונות המובילים בתרגילים המגוונים של פילאטיס הרצליה הם רבים ומועילים: מטרת התרגילים ליצור שליטה כללית נרחב- לשלוט בגוף באופן טוב יותר ושלא הגוף ישלוט בנו, כך ניתן יהיה למנוע כאבי גוף או כאבי שרירים מיותרים. ליצור תנועות גוף מדויקות יותר, אין הכוונה רק להוציא את האנרגיה של הגוף, אלא ליצור גם את המודעות לגופנו וכך ליצור בריאות אפקטיבית וחשובה יותר ולמנוע נזקים או כאבים בעתיד.  

פילאטיס יתמקד ביציבות של הנשימה הנכונה- הנשימה תיצור גם תנועות גוף בסיסיות נכונות יותר. נשימות כידוע תפקידן לספק חמצן רב לכלי הדם, וכך נמנעים כל התלונות על עייפות או על חוסר נמרצות כללית בהרגשה היום יומית.

איכותו של חוג פילאטיס הרצליה הוא ביצירת הפעלת מערך של כל שריר מרכזי בגופנו. ההתמקדות לא תהיה רק בנשימות נכונות ועמוקות, אלא גם ביכולות העצמיות של הגוף לשיפור ולחיזוק מכלול התנועות. התוצאות בחוג ישיגו תחושת בריאות חיונית יותר עם איזון רב, וכדי למנוע כאבים כרוניים העלולים להופיע עם הגיל. פילאטיס לכן סחפה את העולם כולו כשיטת אימון ייחודית, מקורית ושונה במהותה משאר האימונים הספורטיביים השונים, כאן אין דגש על אגרסיביות או תחרותיות. חשוב גם לחשוב כאן, להפעיל את ההבנה מאחורי כל תרגיל ותרגיל, ללמוד על מבנה הגוף ועל החשיבות של כל התנועות ושל כל התרגילים השונים. וכמו גם לפתח את הסבלנות או את כושר הריכוז.