פילאטיס בבאר שבע – לבריאות הגוף והנפש

פילאטיס בבאר שבע – לבריאות הגוף והנפש

אפריל 3, 2017 0 By admin

אם גם אתם מתלבטים בתקופה האחרונה באיזה חוג ספורט להתחיל, ומהו חוג ההתעמלות המומלץ ביותר

ללא ספק פילאטיס בבאר שבע יהיה חוג ההתעמלות שיענה על כל הציפיות שלכם באופן המהנה והאיכותי ביותר.

פילאטיס בבאר שבע כובש וסוחף יותר ויותר מתעמלים מכל קשת הגילאים, כיוון שאין הוא רק מהווה כמפגש ספורטיבי באווירה מהנה מאד, אלא התוצאות המידיות נראות בשטח והחוג הופך לאפקטיבי ומועיל. פילאטיס בבאר שבע מוביל כחוג התעמלות אהוב ופופולארי מאד. בכל מכון כושר שהוא, מתנ"ס או באופן פרטי אנחנו מתוודעים יותר ויותר לחוגי הפילאטיס האיכותיים הרבים.

פילאטיס בבאר שבע נחשב, מוכר וידוע כסוג התעמלות היא יותר מתמקדת בפעולות ובתרגילים פיסיים, אך עדינים ושלווים יותר. המאמץ האירובי אינו מלחיץ כמו בשאר סוגי הספורט. הפילאטיס עם זאת גם היא מתמקדת בחיזוק כל מגוון השרירים, וכן יוצרת את השמירה המיטבית על כושר גופני וכן על חיטוב ושיקום הגוף כולו. תרגילי פילאטיס בבאר שבע הם סדרת תרגילים מחזוריים המשולבים בהם כמה מכשירי מתיחות עם קפיצים או מכשירים כמו כדור וגומי. התמדה בסדרה מחזורית של תרגילי הפילאטיס השונים היא היוצרת את השיקום של תנועות הגוף ושל שרירי הגוף.

הפילאטיס מחזק את כל מסת השרירים, תורם לאיזון גוף ונפש וכן תורם לגמישות גופנית ולחיטוב כללי של הגוף. הכל מתבצע ללא מאמץ אירובי ממושך, ללא זיעה, ללא הדופק המואץ וללא הפעילות האירובית שמאפיינת את מרבית חוגי הספורט. מעצם היותו חוג התעמלות בעל מאפיינים עדינים יותר של פעילות ספורטיבית כללית שהיא עדינה ורגועה יותר, חוג זה הפך לאהוד מאד ולמבוקש. המלווה את החוגים מלווים מדריכים מקצועיים צמודים וקבוצות ההתעמלות הן קבוצות קטנות ואישיות, ואכן יותר אנשים מתחברים בכל גיל לסוג זה של כושר גופני בשיטה אחרת. צריך לזכור כי לעיתים חוגי הספורט האחרים כגון חוג הריצה, הטניס או השחייה אינם תמיד מתאימים לכל אחד ואף יכולים להיות מסוכנים למתעמל ולכן מחייבים אישור רפואי. ואילו פילאטיס בבאר שבע הוא חוג שיכול להתאים בקלות רבה לכל אחד.