סטודיו פילאטיס – בניית אימון בהתאמה אישית

סטודיו פילאטיס – בניית אימון בהתאמה אישית

אפריל 17, 2017 0 By admin

איפה אפשר למצוא סטודיו פילאטיס איכותי, ומה כדאי לבדוק כאשר באים להתרשמות? כל זאת ועוד.. בהמשך

אם גם אתם זקוקים למקום בו תוכלו להתפתח גופנית, לחוש פחות עייפים, יותר יציבים וגם להגביר את הגמישות שלכם, סטודיו פילאטיס מספק בדיוק את התמורות הללו למתעמליו. הסטודיו מבוסס על שיטות אימון יצירתיות אשר חוברו על ידי מקצוענים. הסטודיו שם לו למטרה להפוך כל אדם המתעמל בו לאישיות מפותחת מבחינה גופנית, יציבה וחשוב מכל – כזו שחשה בגוף בריא. על מנת להביא אתכם למצב זה, כל שעליכם לעשות הוא כדלקמן.

היפגשו עמנו על מנת שנבנה לכם תכנית אישית בפילאטיס

ניתן להיפגש עמנו וליהנות ממגוון תכניות אישיות המותאמות אישית לכל מתעמל ומתעמלת. ניתן גם לחבור לצוות המדריכים תוך כדי אימון ולשאול לגבי שינוי תכנים בתכנית, עקב שינויין פיזיולוגיים אשר חלו בכם. מתעמלים וותיקים, המבססים את פעילות הפילאטיס שלהם על שנות ניסיון רבות קודם לאימון כאן (או במהלכו) יכולים להגיש בקשה ללמוד להיות מדריכי פילאטיס, ואנו נכווין אותם בדיוק למקום אליו הם צריכים ללכת כדי לממש זאת.

כיצד נבנית התכנית האישית שלכם?

אנו נפגשים עם המתעמל או המתעמלת, מתחקים אחר המעלות והיתרונות שבגופו, ומוצאים מהם החסרונות. בעקבות המידע, אנו עושים צעדים כדי לשפר את החולשות ולהגביר עוד יותר את החוזקות, כך שבסופו של דבר המתעמל מרוויח פעמיים: הוא גם משפר את יכולותיו הבינוניות או החלשות, וגם נעשה מומחה לא מעורער בתחומים הגופניים בהם הוא כבר פיתוח איזושהי מיומנות בעבר. לדוגמה, אם אתה מתעמל ביריון, אך חלש בגמישות, אנו נבנה תכנית המתבססת על תרגילי גמישות קלים שיועלו בהדרגה בהמשך תקופת האימון, אבל ה- STARTING POINT שלך בנושא תרגילי שרירים יהיה חזק וקשה יותר מזה של מתעמל ממוצע.

סטודיו פילאטיס – אין מצב שהגוף שלכם לא ייצא מכאן עם הרגשה טובה

סטודיו לפילאטיס איכותי אפשר למצוא ברשת מכוני הכושר גרייט שייפ – סטודיו ששם לעצמו למטרה לצ'פר כל מתעמל ומתעמלת בגוף בריא ויציב. לכן, גם אם הגעתם לפה כשאתם רפויים, תשושים ובעלי נתוני פתיחה לא מחמיאים, נמצא עבורכם את שביל הזהב ממנו תוכלו להתרומם ולחוש שוב בטוחים בגופכם. המעבר מחוסר אימון לאימון מסיבי אינו קל, אבל לנו במכון פילאטיס הרצליה יש את השיטות בהן כל אחד מגיע לשם, והרבה יותר מהר משחשב.