כך תבחרו חדר כושר בתל אביב

כך תבחרו חדר כושר בתל אביב

אפריל 26, 2021 0 By admin

אם יש משהו שתל אביב ידועה בו הוא ריבוי חדרי כושר. איך מצליחים לבחור בחדר כושר שיעמוד בציפיות שלכם ומה צריך לחפש לפני שמתחייבים?

אנשים עושים פילאטיס
בחירת חדר כושר היא לא בחירה קלה

רבים מאיתנו כבר ניסו להירשם אל חדר כושר, אבל גילו שהם לא מצליחים להתמיד בו לאורך זמן. אם גם אתם מתלבטים איך לקבל את ההחלטה הנכונה, אלה הפרמטרים שחשוב שתקחו בחשבון: 

  • המיקום – אחת מהסיבות שמתאמנים רבים מתקשים להתמיד בשגרת הכושר, קשורה למיקום של חדר הכושר אליו הם רשומים. כי בינינו, למי מאיתנו יש כוח להתעורר מוקדם כדי לנסוע לחדר הכושר או להיגרר לצד השני של העיר בשביל אימון? בחרו רשת חדרי כושר שנמצאת קרוב אליכם או שנוח להגיע אליה.
  • השעות – חדר הכושר צריך להתאים אליכם ולא להיפך. בחרו חדר כושר שפעיל בשעות שנוח לכם, כדי שהזמן אף פעם לא יהפוך לשיקול. גרייט שייפ תל אביב למשל, פעיל 7 ימים בשבוע, כאשר בין ראשון לחמישי הוא פתוח כבר בשש בבוקר ונסגר בחצות. 
  • הרמה – מתאמנים חדשים עלולים להרגיש שאימונים מסוימים קשים מדי עבורם, ולכן לוותר בהדרגתיות. חפשו מקום שכולל אימונים בדרגות קושי שונות, לצד מאמנים אישיים שיוכלו להציע הכוונה.
  • המכשור – סיירו בחדר הכושר הרלוונטי, בדקו שהוא מציע מגוון מכשירים רחב, שהמכשירים מתוחזקים ובמצב טוב ושלא נוצרים "תורים" למתקנים מסוימים. 
  • החוויה – אם אתם מהטיפוסים שנצמדים לפעילות כושר מסוימת, ודאו שהיא מוצעת בחדר הכושר הרלוונטי. אם לעומת זאת אתם תמיד צריכים חידושים, בחרו מקום שמאופיין בשיעורי סטודיו מגוונים שמוצעים לאורך כל השבוע. גרייט שייפ תל אביב מציע מבחר שיעורי סטודיו בהם עיצוב, יוגה, פילאטיס וקיק בוקס, לצד חדר עם שקי איגרוף. 
  • המסלולים – מקומות שונים מציעים מסלולים שונים למתאמנים. בדקו מה מציע כל חדר כושר, באיזה מחיר ומה הם כוללים. אם אתם צופים תנודות בלוח הזמנים, בררו אם קיימת אופציה לאימוני אונליין. גרייט שייפ תל אביב מציע פתרון גם מהבחינה הזו, עם מסלול אונליין הכולל מתיחות, יוגה, זומבה ועוד.
אישה עושה מתיחות על מזרן יוגה
חיזוק שרירי ליבה בעזרת פילאטיס