זינוק של 50% ברכישת מוצרי ספורט, אלה האתרים המומלצים

זינוק של 50% ברכישת מוצרי ספורט, אלה האתרים המומלצים

יוני 7, 2021 0 By admin

חדרי הכושר סגורים, מגבלות הריחוק בשיאן, פלא שרובנו מחפשים דרכים לאימון בבית? אם גם אתם הצטרפתם לטירוף הכושר, אלה האתרים שיספקו לכם בגדי כושר, אבקת חלבון וכל מה שצריך

אם לפני שנה מישהו היה אומר לנו שנמצא את עצמנו עובדים מהבית, ממעטים להיפגש עם אנשים וניצבים מול חדרי כושר סגורים – רוב הסיכויים שלא היינו מאמינים לו. ובכל זאת, מצאנו את עצמנו מתמודדים כבר תקופה ארוכה עם שגרה מהסוג שאיש לא הכיר. המצב החדש אילץ אותנו להתמודד עם אינספור אתגרים, ביניהם הצורך לשמור על הבריאות גם תחת תנאים ייחודיים. 

איך עושים את זה? מתאמנים מהבית, עושים ריצה בחוץ או יוצאים אל הגינה הציבורית. וכשמוסיפים למשוואה את העובדה שגם חנויות הספורט לא תמיד פועלות, מגיעים למסקנה שאין ברירה אלא להתחיל לקנות באונליין. מחפשים נעלי ספורט, חטיפי חלבון או מכשירי אימון?האתרים הבאים, הופכים את החוויה להרבה יותר פשוטה ונוחה:

מוצרי ספורט
אלו חנויות הספורט שכדי לכם להכיר.

1. דקטלון – האתר הישראלי של דקטלון, רשת מוצרי הספורט הגדולה ביותר באירופה, כולל כל מה שנחוץ למתאמנים מתחילים ומתקדמים. החל מציוד לפילאטאיס, דרך כל מה שצריך לאימון ריצה ועד למזון שספורטאים זקוקים לו כמו אבקת חלבון, חטיפי חלבון ואפילו חלבון טבעוני. באתר דקטלון תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים, בחלוקה נוחה במיוחד לקטגוריות ותחומי עניין. ומאחר שגם המחירים של דקטלון סופר-ידידותיים, תוכלו ליהנות מעסקה משתלמת ביותר על כל פריט.

2. טרמינל איקס – בטרמינל תוכלו למצוא מגוון פרטי לבוש לכל גיל, וגם קטגוריית בגדי ואביזרי הספורט של האתר מרשימה. אם אתם זקוקים לעליונית, מכנסיים או נעליים עבור פעילויות ריצה, הליכה או אימון, תוכלו לבחור בין מגוון מותגים מובילים. 

3. מגה ספורט – כפפות, משקולות, הליכונים, אוזניות, תיקים, שעוני דופק ובקבוקי שייקר עבור אבקת חלבון, הם רק חלק מהפריטים שתוכלו למצוא באתר של מגה ספורט. כך שאם אתם מחפשים ציוד ספורט או אביזרים נלווים, שווה לנסות את מזלכם. 

4. עזריאלי.קום – הקניונים סגורים? האתר של עזריאלי פתוח. מכשירי כושר, ביגוד, מכשירי אימון, תיקי ספורט, אביזרים (ואפילו טרמפולינה!) מחכים לכם במתחם המקוון של עזריאלי כבר עכשיו. יוצאים לריצה, לרכוב על אופניים או לשחק כדורסל? תוכלו להצטייד באתר הזה בכל מה שאתם מחפשים.

5. שופרסל אונליין – בשופרסל מפתיעים עם קטגוריית מוצרי ספורט מעניינת, החל ממכשירים כמו מיני סטפר ואליפטיקל, ועד הלבשה!  

מוצרי ספורט
כך תעשו כושר בבית בלי לצאת ממנו.