מטבח אנגלי ברוח התקופה הוא הדבר הכי טוב שיקרה לכם

מטבח אנגלי ברוח התקופה הוא הדבר הכי טוב שיקרה לכם

יוני 21, 2016 0 By admin

ככל שעוברות השנים המודרניזציה הופכת להיות דינאמית כל כך שקשה לעקוב אחריה, העולם מתפתח בקצב מסחרר וסגנונות עיצוב מכל מני תחומים נדרסים בפראות ע"י "סגנון חדש" שמשתלט על כל התחומים ומה שנשאר מהם זה חתיכות איברים גדועים וטלפיים מרוסקות שמושלכות הישר לתוך קערה ענקית שמכילה את שאר שאריות הסגנונות שאנו מכירים,  וכשמסיימים לערבב נוצר עוד "סגנון חדש" שממשיך לדרוס את מה שאנחנו מכירים וחוזר חלילה.

 

המטבח האנגלי הוא ההגון היחיד, עוד אחד בודד מול שאר הסגנונות שנחרבו לו מול העיניים, מעטים האנשים שמצליחים להבין זאת ולקחת חלק משימור הסגנון הייחודי בן מאות השנים. אם אתם מאותם אנשים, אז אתם ראויים להערצה.

 

כיצד מטבח האנגלי מעוצב

הסגנון הייחודי של המטבח נגזר ממשפחת המטבחים הכפריים, אך לא בדיוק. אי אפשר לקרוא לא כפרי, וגם לא מטבח מודרני, המטבח הכפרי הוא יחיד במינו. המטבח האנגלי נחשב למקורי מאוד והוא בן מאות שנים. הוא משדר קלאסיות, יוקרה, אלגנטיות ונותן תחושה של ייחוד ושל תקופה שנשכחה בין קותלי העולם החדש. כשאר נכנסים למטבח בעיצוב אנגלי יש תחושה של חמימוד ואם זו קרירות אירופאית מסוגננת ביופיה ובמה שהיא משדרת.

 

כשאנחנו מעצבים מטבח אנגלי, אין להיבהל מהעיצוב האותנתי, יש להבין אותו, להרגיש אותו ולאחר מכן להתאים אותו לדרישותינו תוך שמירה על קווי האופי והאווירה הכללית שהוא משרה. יש פתרונות עיצוביים להכל פשוט צריך לדעת להשתמש בהם בתבונה ובדרך הנכונה. מטבח אנגלי אמיתי יכול להכיל את כל מה שאתם צריכים ודורשים ממטבח להכיל ועדיין להשאר בסגנון אנגלי מסורתי אמיתי ואותנתי.

 

אם הגעתם עד לפה כנראה אתם מאותם חסידים, אלה שיודעים להבין סגנון אמיתי, אלא שיודעים ומבינים מה הוא יופי, מה מטבח באמת צריך לספר לנו, אתם אלה שישמרו על החיים האמיתיים בחיים, אלה שאספו את שאריות הגופות של שאר הסגנונות וישמרו אותם בצורה הנכונה להם בעידן המודרניזציה. אתם האנשים הנעלים שאוהבים את החיים עצמם ואת מה שהם מסמלים לנו באמת. המטבח האנגלי שלכם שיעמוד בביתכם יסמל את יושריכם האמיתי ואת האמן שחבוי בכם, זוהי החותמת הסופית.