יום גיבוש | אטרקציות לילדים | פיינטבול – פיינטבול ישראל

יום גיבוש | אטרקציות לילדים | פיינטבול – פיינטבול ישראל

ינואר 19, 2016 0 By admin

פיינטבול ישראל 

פיינטבול ישראל זו חברה שלה מספר מתחמים של פיינטבול . המתחמים של פיינטבול ישראל נמצאים בכפר סבא בבית ברל , יש גם סניף של פיינטבול ישראל באזור חיפה , ויש גם סניף של של פיינטבול ישראל במקומות נוספים – יש פיינטבול ישראל – בכרמים שבדרום , יש פיינטבול ישראל – בקניון אשדוד , ויש פיינטבול ישראל בגוש קטיף .

אנשים בדרך כלל לוקחים את הפעילות החוויתית של פיינטבול ישראל לצורך גיבוש חברתי – בארגונים גדולים או בחברות המסחריות השונות – יודעים עד כמה חשוב נושא גיבוש הצוות – מבינים שפיינטבול זה פיתרון מצויין לזה – ובאים לפיינטבול ישראל – יחד עם כל אנשי הצוות לשם כך . ארגונים יכולים גם לבצע גיבוש שונה – למשל טיול משותף בחו"ל – או סתם יום בילוי לעובדי החברה – או איזו סדנה בערב חברתי – שתעזור לעובדים להכיר אד את השני .

הקשר החברתי הנוצר באירועים כאלו מאפשר להיות חברים יותר טובים ובונה קשר אמון בין מכלול העובדים – כדי שהעובדים יוכלו לשלב ידיים במהלך הפעילות המונוטונית לעיתים בחברה בה הם עובדים

גם תנועות וקבוצות נוער מכירים בחשיבותו של גיבוש חברתי – בתי ספר שונים חושבים שזה אמצעי לחברות אמיצה ולהורדת המתח בין תלמידים למורים ובכלל – יש כאלו שמחפשים ימי גיבוש לצרכי יחסי ציבור – יתכן שגוף לימדוי שמחפש סטודנטים חדשים ישלח אותם ליום כיף על חשבונו כדי למשוך .

לכן יום כיף כזה בפיינטבול ישראל – הוא אחת האופציות היותר טובות לגיבוש צוות העובדים , התלמידים בבית הספר וכו .

הנקודה הבעייתית היחידה בפיינטבול – זה שהוא יקר – למה הוא יקר ? ביטוח פיינטבול זה דבר לא זול – חברות הביטוח מקטלגות משחק זה כלחימה – או כדבר בעל רמת סיכון גבוהה ולכן הפרמיה יקרה – מתוך ההוצאות הקבועות של מתחם פיינטבול – עלות הביטוח – תופסת נתח משמעותי .

העלות היותר גבוהה במתחם פיינטבול – זה השטח הגדול בו משחקים – נדל"ן עולה כסף רב – הםן ברכישה הראשונית , והן בעלויות ארנונה ותפעול קבועות – שטח ממוצע של מתחם פיינטבול מגיע לכמה עשרות דונמים .

מכיוון שאלו הוצאות קבועות שלא משתנות מידי חודש בחודשו – תקרת המינימום של מץחם פיינטבול – היא מאד יקרה ומייקרת את עלות המשחק .

גם הכדורים במשחק פיינטבול לא זולים – וכשאתם יורים כמות – כל משתתף – זה עולה הרבה כסף – עלות התחלתית של משחק פיינטבול למשתתף היא יותר מ 100 ₪ – כשהכדורי צבע תופסים יותר מ 10%.