יתרונות מפתיעים של שולחנות פינג פונג

יתרונות מפתיעים של שולחנות פינג פונג

דצמבר 14, 2022 0 By admin

חשבתם שמשחק פינג פונג בבית הוא רק תחביב נחמד שעוזר להעביר את הזמן? הכירו את היתרונות המרכזיים הבאים, שיגרמו גם לכם לרצות לרכוש שולחן לדירה שלכם

מחבטי פינג פונג

ישנם יתרונות רבים לעיסוק בטניס שולחן כספורט.

בבתים רבים ניתן למצוא אביזרים וציוד ספורט, שמיועדים לשימוש בני המשפחה. שולחנות פינג פונג נמצאים ברשימה של רבים מאיתנו, אלא שחלקנו מעדיפים לוותר עליהם במחשבה שניתן לרכוש פריט קופמקטי יותר. מעבר לעובדה שקיימים שולחנות פינג פונג מתקפלים, מדובר במשחק שמגיע גם עם מבחר יתרונות מיוחדים. ואם הנחתם שמדובר רק במשחק נוסף, הרשימה הבאה תשנה את דעתכם:

 

  • שיפור קואורדינציה – אנשים רבים מופתעים לגלות שמשחק פינג פונג הוא הרבה יותר מאתגר ממה שחשבו. ואכן, הוא מצליח לשפר תיאום בין היד לעיניים, לחדד את הרפלקסים ולשפר את יכולות הריכוז. פתרון מצוין גם לצעירים וגם למבוגרים.

  • שריפת קלוריות – בהמשך לסעיף הקודם, שולחנות פינג פונג עוזרים גם לשרוף קלוריות. אחרי שתשלטו במשחק ותצברו מיומנות, תגלו שאתם נוטים לשחק לעתים קרובות ולאורך זמן ממושך. במילים אחרות, מצליחים לשרוף קלוריות ואפילו ליהנות מהתהליך.

  • עידוד תגובה מהירה יותר – משחקי פינג פונג מבוססים על מהירות, ואם לא תגיבו בצורה מהירה מספיק תאבדו את הכדור ותפסידו. שיפור התגובה יכול לעזור לא רק במהלך המשחק, אלא גם במגוון סיטואציות יומיומיות נוספות.

  • חיזוק הקשרים בבית – בשונה מהליכונים, אופני ספורט, משקולות ומגוון אביזרי כושר נוספים שמיועדים לשימוש עצמי, שולחנות פינג פונג הם משחק חברתי. המשמעות היא שניתן לארגן טורנירים בין הורים לילדים, סבים ונכדים, לעודד אחים לשחק זה עם זה וכדומה. 

  • שיפור שיווי משקל – כשהכדור זז לכיוונים שונים וצריך להתקדם קדימה ואחורה ללא הפסקה, ניתן לעבוד על שיפור שיווי המשקל והאיזון.