פילאטיס בהרצליה | כל מה שחשוב לדעת

פילאטיס בהרצליה | כל מה שחשוב לדעת

מאי 29, 2017 0 By admin

עם פילאטיס בהרצליה גם אתם תגלו את טכניקת האימון הייחודית המשלבת בצורה המושלמת ביותר בין הגוף לנפש, חיזוק התודעה והכל בשליטה מלאה על תנועות הגוף

בחוג פילאטיס בהרצליה תוכלו לשים את הדגש על פרטים שמעולם לא הקדשתם להם חשיבות או מחשבה- נושאים כמו נשימה איכותית ונכונה, כיצד לשלוט במרכז הגוף, וכיצד לטפל נכון בשרירי הגוף ובמתיחתם.

מטרת חוג פילאטיס בהרצליה היא לחזק את שרירי גופכם באמצעות הארכתם. בניגוד לחוגי התעמלות אחרים המנפחים את השריר, כאן תשיגו גוף שרירי, גמיש וארוך יותר. לעומת העבודה הרגילה בחדרי כושר המתמקדים בחיזוק השרירים החיצוניים, פילאטיס בהרצליה מתמקד גם בחיזוק השרירים הפנימיים החשובים לא פחות. לדוגמא חיזוק כל השרירים הקרובים לעמוד השדרה, חיזוק שרירי האגן ושיפור היציבה. בסיומו של כל אימון תרגישו מאוזנים יותר, בעלי חיוניות טובה יותר, תרגישו ערניים מאד אך גם רגועים. מעבר לשיפור משמעותי במראה הפיזי הכללי, המיוחד בחוג פילאטיס בהרצליה הוא השיפור בהרגשה פנימית ואישית שניתן להרגיש בה מיד לאחר השיעורים הראשונים

אם פעילויות פיזיות אחרות אינן יכולות להתאים לכל גיל או לכל אדם, כאן בפילאטיס הפעילות מתאימה לכל אחד וללא שום קרש לרמת כושרו הגופני.

אם תרצו למשל להוריד את משקל הגוף, להצר הקיפים או לחזק את כל שרירי הגוף מבלי ליצור מראה מנופח ושרירים קשים, החוג יתן לכם בהצלחה רבה מענה לכל מגוון המטרות. לאור הדגש על עבודת שרירים יסודית בפילאטיס, החוג יוכל לפתור בעיות של חוסר איזון בגוף או להעלים כאבי גוף שונים וחוזרים. השיטה תקל מאד על הסובלים מכאבי גב, מכאבים בברכיים או בכתפיים. האימון מחזק את שרירי רצפת האגן, מונע בריחת סידן ומחזק את מבנה העצם. הוא מגדיל בנוסף את גמישות המרפק ואת טווח התנועות של הגוף באופן כללי. חוג הפילאטיס מיועד לכל אחד וגם לילדים, לקשישים או לנשים בהריון. לשיטה יתרונות גדולים שיוכלו לשקם את הגוף וליצור תנועות נכונות יותר שימנעו כאבים שונים. ניתן יהיה בנוסף להרגיש בשיפור רב החל מהקואורדינציה ועד לחיטוב כללי של מראה הגוף.