פילאטיס מכשירים- לאימון יעיל

פילאטיס מכשירים- לאימון יעיל

אוקטובר 26, 2016 0 By admin

פילאטיס מכשירים הפך עם השנים לאחד מחוגי ההתעמלות הנפוצים והמומלצים בארץ ובעולם עם מגוון חוגים של פילאטיס מכשירים במכוני הכושר, במתנ"סים או כחוגי התעמלות פרטיים עם מדריכי פילאטיס. חוג פילאטיס מכשירים משלב את השמירה על הכושר הגופני והיציבות הגופנית עם חיזוק של מסת השרירים, כל זאת בשימוש במכשירים עדינים המורכבים מקפיצים והמיועדים להפעלת השרירים. פילאטיס מכשירים ניתן גם להמשיך ולתרגל בבית עם כדור מתנפח או חבל ואביזרי מתיחה קפיציים הניתנים לרכישה בכל מקום. פילאטיס מכשירים מומלץ גם כפעילות מהנה של הורים יחד עם ילדיהם במיוחד לפעוטות. פילאטיס מכשירים מאפשר לשמור על הכושר הגופני ועל חיזוק הגוף עם יתרונות רבים ותוצאות מידיות לכל מתעמל.

פילאטיס מכשירים היא פעילות גופנית מהנה שאינה כרוכה במאמץ רב, בעוד שאר חוגי ההתעמלות דורשים חשק ונכונות למאמצים לעיתים קשים, הזעה, קפיצות ושחיקה של ברכיים או כפות הרגליים , פילאטיס מכשירים הוא חוג התעמלות עדין בו השרירים מאומצים בהדרגה ובאופן עדין ורגוע. פילאטיס מכשירים שם דגש על סדרת תרגילים הכוללת גם ריכוז, דיוק ונשימה. דרך סדרת תרגילים הניתנת להפעלה על ידי כל אדם גם על ידי קשישים או בעלי מוגבלות פיזית כלשהי, פילאטיס מפעילה את השרירים בצורה נוחה ולא מואצת וכך יוצרת בהם גמישות, מאריכה אותם וכך משמרת את הכושר הגופני.

פילאטיס מכשירים הוא בעל יתרונות רבים, והחל למעשה על ידי ממציאו- ג'וזף פילאטיס כסדרת תרגילים המיועדת לשיקום פגועי גוף. בעקבות ההצלחה המרשימה על החולים המוגבלים פילאטיס מכשירים כבש את העולם כולו כחוג התעמלות נפוץ ומהנה. בחוג פילאטיס מכשירים המבוססים על מתיחות עדינות של קפיצים ועל תנועות התנגדות המתאימה לכל מתעמל. בנוסף חוג פילאטיס מכשירים הוא חוג המופעל בקבוצות קטנות בלבד ולכן מעניק יחס אישי.  

בחוג פילאטיס מכשירים יש לבצע תרגילים בחזרות עליהם מספר פעמים. החוג שם דגש על תרגול של גמישות השרירים וריכוז בתרגילים. גם מי שאינו חובב התעמלות מוצא עצמו נהנה בחוג פילאטיס מכשירים פילאטיס המקפיד על הרמוניה בתנועה ואיזון גוף ונפש.