פילאטיס מכשירים בהתאמה אישית

פילאטיס מכשירים בהתאמה אישית

אוקטובר 31, 2016 0 By admin

אם אתם מתמודדים עם פציעה אורתופדית כלשהיא, או שהכושר הגופני שלכם נמוך מאוד ואתם רוצים לחזק את הגוף בעזרת פילאטיס מכשירים, חשוב מאוד שתפנו למקום בו יבנו עבורכם תכנית אימונים בהתאמה אישית ותעבדו עם מאמן כושר מקצועי ובעל ניסיון באימוני פילאטיס מכשירים, כזה שיסייע לכם להתאים את האימון לצרכים האישיים שלכם וליכולת הגופנית שלכם ויאפשר לכם ליהנות מאימון יעיל ואטרקטיבי במיוחד עבור הצרכים שלכם.

יקר יותר, אך שווה יותר

אמנם, אימוני פילאטיס מכשירים אשר מתקיימים עם מאמן אישי בשיטת אחד על אחד הינם אימונים יקרים יותר, קודם כל, את האימון יש לבצע במכון כושר מתאים ולכן עליכם לרכוש מנוי לאותו מכון. בנוסף, בשל העובדה שאתם צריכים לעבוד עם מאמן אישי ולא בקבוצה המחיר יהיה יקר יותר. יחד עם זאת, למרות שהעלויות של אימוני פילאטיס מכשירים בהתאמה אישית הינן עלויות גבוהות ויקרות יחסית, מדובר באימון שיהיה הרבה יותר יעיל עבורכם מאשר לנסות לבצע אימון על מזרן ולבד ללא השגחה או הדרכה מקצועית.

?איך לבחור מדריך לאימוני פילאטיס מכשירים

לפני שאתם בוחרים את מכון הכושר בו תבצעו אימוני פילאטיס מכשירים, ולפני שאתם בוחרים את המדריך שיעבוד אתכם, חשוב שתבדקו כמה דברים

חוות דעת והמלצות – נסו לאתר כמה שיותר חוות דעת והמלצות מאנשים שאתם מכירים ומתאמנים גם הם בפילאטיס מכשירים. המלצות וחוות הדעת הללו יסייעו לכם לבחור טוב יותר את המכון ואת המדריך בו תתאמנו, ויאפשרו לכם ללמוד מהניסיון של אחרים ולא לטעות גם בעצמכם בבחירה שאינה נכונה.

ניסיון – בדקו את הניסיון של המדריך בתחום, במיוחד אם אתם מתאוששים מפציעה וזקוקים למאמן בעל היכרות עמוקה עם פציעות שכאלו ואחד שידע להתאים את האימון בכדי שיסייע לכם להחלים מהפציעה ולא להחמיר אותה חלילה.
התאמה אישית – חשוב להיפגש עם המאמן לפגישת היכרות קצרה בה תוכלו להכיר אותו באופן אישי ולדעת האם יש ביניכם חיבור אשר יאפשר לכם ליהנות יותר במהלך אימוני הכושר, חיבור חשוב במיוחד אשר ישפיע על ההנאה שלכם מהאימון וההגעה אליו.