פילאטיס – הדרך הטובה ביותר לפעילות גופנית בגיל הזהב

פילאטיס – הדרך הטובה ביותר לפעילות גופנית בגיל הזהב

נובמבר 2, 2016 0 By admin

לאורך כל החיים שמירה על פעילות גופנית קבועה הינה חשובה ביותר, אך בגיל הזהב היא הופכת להיות חשובה וחיונית עוד יותר. פעילות גופנית קבועה בגיל הזהב יכולה לסייע לאדם לחזק את הגוף שלו, להחזיר אנרגיה לגוף ולשמור על הבריאות שלו באופן הרבה יותר טוב.

כמובן, לא כל פעילות גופנית מתאימה לאנשים בגיל הזהב. בגיל זה יש לבצע פעילות גופנית מתונה אשר כוללת תרגילים לא מאומצים מידי אשר לא יגרמו לנזקים לגוף, ולכן עבור גיל הזהב פילאטיס היא הדרך הטובה ביותר לבצע פעילות גופנית קבועה.

דווקא עם מכשירים

כשמדובר בבני גיל הזהב כדאי לבצע דווקא פעילות פילאטיס על מכשירים, ולא על מזרן. המכשירים מסייעים למתאמנים לשלוט טוב יותר בתנועות שלהם ויכולים לסייע גם לאנשים בעלי כושר גופני חלש יחסית לשפר את הכוח של הגוף שלהם ולחזק את עצמם בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, אימון פילאטיס מכשירים מבוצע יחד עם מאמני כושר מוסמכים, ובעלי ידע בעבודה עם בני גיל הזהב. הם יוכלו להדריך את המתאמנים לבצע את האימון באופן נכון ולשמור על הגוף שלהם תוך כדי האימון, מבלי להתאמץ יותר ממה שהם יכולים.

מסייע לחיזוק היציבות והאיזון

אחת הבעיות הידועות ביותר המתרחשות עם ההגעה אל גיל הזהב הינה בעיה של חוסר איזון ויציבות. רבים אשר מגיעים אל גיל הזהב מוצאים את עצמם עם נטיה לפציעות רבות בעקבות נפילות, חוסר שיווי משקל וכדומה. פילאטיס יכול לסייע להם בדיוק בכך. פילאטיס עובד על איזון ויציבות ויכול לסייע בשיפור יכולת שיווי המשקל בצורה משמעותית מאוד, דבר שהינו חיוני בגיל הזהב ויכול להשפיע באופן ישיר על איכות החיים של המתאמנים בגיל הזה ועל הבריאות שלהם.

טיפול במחלות זיקנה שונות

פילאטיס יכול לסייע בטיפול במחלות זיקנה רבות כמו דלקות פרקים, אוסטיאופורוזיס, פרקינסון, טרשת נפוצה ועוד. לכן, לכל אדם, במיוחד בגיל הזהב, מומלץ לפנות אל מכון מקצועי לאימוני פילאטיס אשר יעניק לו את הצרכים המתאימים לו ויאפשר לו לשפר את המצב הבריאותי שלו ולחזק את הגוף באופן הטוב ביותר.