פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים

דצמבר 25, 2016 0 By admin

פילאטיס מכשירים הוא אחד מאופני פיתוח הגוף היותר מעניינים שהובאו לידיעתנו. בדרך זו אתם מפתחים במקביל גם את השרירים וגם את הגמישות, ויוצרים מאזן כוח-גמישות בריא, טוב ומפותח למדי.

פילאטיס לומדים במכוני פילאטיס, ולכל תלמיד ישנה הזכות לנסות ולשאוף להתקדם להוראה, אולם חשוב לקחת את הדברים בפרופורציות, משום שלא כל מה שמתכננים זה גם מה שקורה: ישנם תלמידים מהסוד שטוענים שהם הגיעו לפילאטיס בטעות, כלומר בהשפעה של חבר אחר, ולא מתוך PASSION עצמי, ונשאבו לזה מכוח האינרציה עד רמת הדרכה, וישנם תלמידים שהיו מאד מורעלים על התחום ונרשמו מיוזמתם, ובסוף סיימו כתלמידים רגילים, או פרשו מהענף. לכן, חשוב שכל דבר שיקרה – יקרה על סמך היכולות שלכם והרצון שלכם, ולא על פי תוכנית כלכלית מותנית מראש. במילים אחרות, אל תשימו לעצמכם יעדים מתי אני אתפתח במכשיר X ומתי במכשיר Y: פשוט תקשיבו לגוף שלכם.

לפילאטיס הולכים על מנת לעשות מה שלדעתכם נכון לעשות כלומר, נרשמים לשם כדי לפתח את הגוף שלכם ולהיות מודעים לו, ולא על מנת לעשות בזה קריירה. אבל, כמובן שמי שיאובחן כמי שמפנים מהר את החומר, עושה אותו בשיעורים בצורה מדוגמת, ומגדיל ראש בענף כדי לדעת עוד, יזכה לעידוד מאתנו להמשיך למסלול של הדרכה. כך צריך לנהוג כל מכון פילאטיס מכשירים.

מדוע פילאטיס נחשב לתחום כה מורכב?

פילאטיס מכשירים נחשב מורכב משום שהוא משלב גם תרגילי התעמלות המספקים לכם גמישות, וגם תרגילים להרחבת השרירים. לעתים, ישנם תרגילים המספקים את שניהם במכה אחת. התרגילים, שלא כמו בשיטות אימון אחרות, נחשבים למורכבים יותר וממושכים יותר, ולכן הפער בין החומר התאורטי למעשי עשוי להיות מאד גדול. המשמעות היא לא להקשיב לגחמות במילים, אלא לגוף בלבד. גם אם החלטתם להזמין חבר או 2 ולפתוח להם צוהר לעולם הפילאטיס, אל תדגימו להם משהו שלמדתם במילים אך הגוף טרם הפנים: תציגו להם תרגילים שאתם, המדריך שלכם והקולגות שלכם יודעים שאתם שוחים בו היטב. פילאטיס מכשירים יוצר מודעות אדם-גוף טובה יותר ומאפשר לכם להכיר את גופכם לעומק כפי שלא הכרתם!