פילאטיס מכשירים תכינו את הגוף שלכם לקיץ

פילאטיס מכשירים תכינו את הגוף שלכם לקיץ

מרץ 8, 2017 0 By admin

פילאטיס מכשירים הוא אימון שיוכל להתאים לכל גיל, וגם אם אינכם כלל בכושר גופני איכותי, זאת כיוון שבחוג פילאטיס מכשירים האימון האישי נעשה בקצב שלכם, ומותאם לכל אחד באופן אישי ובקצב האישי שלו.

גם אם אתם חוששים מאימונים גופניים ואף נרתעים מהם, סובלים מכאבי או פציעות תופתעו ודאיי לגלות כי אתם יכולים להגיע לאימון של פילאטיס מכשירים, כי אתם פשוט תתחילו להתרפא ולהרגיש טוב יותר. לא תרגישו כלל כי אתם מתעמלים, אלא עם פילאטיס מכשירים תעבור פשוט חוויה כייפית ומהנה של מפגש חברתי נפלא והרגשה כללית פיזית ונפשית משופרת לאחר כל מפגש.

האימון של פילאטיס מכשירים לא רק יקל על כאבי גופכם, אלא ישפר את תפקודכם הכללי ולמעשה ישנה את איכות החיים שלכם. תוכלו לחזור לכל הפעילות הרגילה שלכם גם לאחר פציעות ממושכות וכאבים כרוניים שלא מצאתם להם פתרון בשום מקום אחר. החשיבות הרבה ועצומה של חוג הפילאטיס הוא בחיזוק הגוף כולו מבלי להרגיש כי אתם מתעמלים ומתאמצים יתר על המידה. תוכלו ללמוד בחוג פילאטיס מכשירים רבות על אופן נשימה נכון יותר, על יציבה נכונה ומשופרת יותר, על שיווי משקל תקין וככלל כיצד לשמור על איכות חיים תקינה יותר.

אם זה לשפר קואורדינציה שעם הגיל הולכת ומתמעטת או למנוע נזקים למפרקים, לשרירי הגב שלכם, לחזק את עמוד השדרה ועד כיצד לשמור באופן כללי על כל שרירי הגוף וכל חלק רדום בגופכם, תרגישו באפן מידי את השיפור הגופני שלכם.   לא רק גופכם ישתפר וכל התפקוד הפיזי שלכם, אלא אימוני הפילאטיס מסייעים גם לחיזוק הנפש ולהרגשה מקלה במצבים של מתח או עצבנות. תרגילי נשימה וריכוז מגוונים מסייעים ליצירת איזון נדרש בין הגוף לנפש ולתפקוד כללי יום יומי איכותי יותר. השינויים המשמעותיים מורגשים בגוף ומבחינה נפשית מיד לאחר כמה שיעורים בלבד, על כן לפילאטיס יתרונות רבים ולמעשה אין בחוג זה שום חיסרון או אי התאמה, והוא אהוב על כל המתעמלים וותיקים כחדשים.