פילאטיס הרצליה מזמין אתכם להתנסות בחוויה מיוחדת

פילאטיס הרצליה מזמין אתכם להתנסות בחוויה מיוחדת

מרץ 19, 2017 0 By admin

מי שבאמת מעוניין לנסות ולהשפיע על מצב גופו לטובה, לספק לעצמו יציבות, נוחות וכמובן עוצמה כבירה במסת השריר חייב להכיר את פילאטיס הרצליה. בשונה מלא מעט מכוני פילטיס, פילאטיס הרצליה מעסיק מדריכים מקצועיים ויסודיים אשר לקחו את הפילאטיס כדרך חיים. מדריכים אלו יוכלו לרדת לרזולוציות הגדולות ביותר של הגוף שלכם ולמצוא בדיוק את התכנית הנדרשת על מנת להחזיר את הגוף שלכם למסלול, ואם הוא כבר בתהליך התפתחות – אז להאיצו ולגרום לכם להגיע לפסגה בפרקי זמן מהירים ביותר.

פילאטיס הרצליה – בואו לחוות סט אימונים מגוון ומעשיר

פילאטיס הרצליה מספק ללקוחותיו פילאטיס מכשירים, וכן תרגילים ללא שימוש בהם. כל התרגילים מבוססים על שיטת פילאטיס, לצד דרכים יצירתיות להטמעת התרגילים בקרבכם. כל מי שמלמד כאן עושה זאת לאחר שחווה את הפילאטיס והכיר אותו מכל הכיוונים, וכעת הוא חש כי הגיעה העת להעביר זאת לדור הבא של מתעמלי ומדריכי הפילאטיס בישראל.

שיפור ניכר במסת השריר

בואו לחוות שיפור חסר תקדים במסת השריר, פיתוח הקיבורת בידיים ושרירי הרגליים – מהתאומים עד השוקיים. בואו לחוש שיפור גם במרכז הגוף התחתון והעליון ולספק לעצמכם גוף מפותח בחוכמה רבה, על פי שיטת פילאטיס הרצליה, הנחשבת לאחת החכמות שיש לשוק להציע בתחום זה.

שיפור בחיטוב הגוף

למלאים שמבניכם או לרזים מבניכם, שניכם תובאו לעמק השווה כאשר תתאמנו במסגרת פילאטיס הרצליה. מובטחת גזרה יפה וחסונה, במידה הנכונה. ההבטחה היא לשני המינים, גברים ונשים כאחד. פילאטיס הרלציה שם דגש נכבד על עיצובו של הגוף, ולא רק פיתוח מסת שריר פנימית.

שיפור ביכולות התנועה שלכם

נכון, זהו לא חוג ריקוד, אבל בחלק מהתרגילים אתם בהחלא תחושו כמו בריקוד סוער. התרגילים הם למעשה תרגילי פילאטיס במתכונת מלאה, אשר מטרתם ליצור תנועה גמישה וחלקה. במסגרת תרגילים אלו לעתים לא נדרשים כלל מכשירים, והעבודה נעשית בידיים וברגליים בלבד, לעתים עם הנעת האגן והבטן.

תחושה טובה בגוף בריא

פילאטיס הרצליה מספקים לכם תחושה טובה בגוף בריא. מכאן, יצאו אנשים שבעברם חשו הכבדה רבה בתנועה וביציבות, וכיום הם אנשים קלילים, מתפקדים כנדרש ובעלי מראה גוף עשיר ומפותח.