פילאטיס מכשירים רחובות – הטרנד החם הגיע למועדוני הכושר

פילאטיס מכשירים רחובות – הטרנד החם הגיע למועדוני הכושר

מרץ 14, 2017 0 By admin

אין ספק כי פעילות גופנית הינה חשובה במיוחד על מנת לחיות אורח חיים תקין ובריא. אין אחד כיום שאינו מודע ליתרונות הפעילות הגופנית, ואינו מנסה לעסוק בה בזמנו הפנוי. כיום, לא ניתן להתעלם מטרנד הבריאות שפקד את מדינתנו ואת העולם כולו, וסחף את מרבית האנשים לעסוק בפעילות גופנית. ניתן לראות זאת בדמות מרתונים שונים המתבצעים בערים גדולות ומזמינות את הקהל הרחב לקחת חלק ולהשתתף בפעילות ספורטיבית וחברתית כאחד.

כמו כן, ניתן לחלק את הפעילות הגופנית לשני סוגים עיקריים וכלליים. הסוג הראשון מכוון לפעילות ספורטיבית-אירובית, כגון הליכה, ריצה, שחייה, טיפוס, רכיבה על אופניים ועוד. סוג זה של ספורט מפתח את סיבולת לב הריאה ומחזק את השרירים. לעומת זאת, הסוג שני מתכוון לפעילות של מתיחת השירים וחיזוקם, בדרך של תרגילים מסויימים כמו טאי-צ'י, יוגה ופילאטיס. עם זאת, ניתן לשלב את שני הסגנונות, למשל בפילאטיס, ולעבוד גם בסגנון זה על סיבולת לב ריאה.

כך שבין אם אתם חובבי ספורט ופעילות גופנית מושבעים, ובין אם אתם מבצעים פעילות גופנית רק על מנת להזיז את השרירים ולהשאר בריאים, פיאלטיס מכשירים ברחובות הוא בדיוק בשבילכם.
באמצעות אימון פילאטיס מכשירים רחובות, תוכלו להוסיף אביזרים ומכשירים מיוחדים וחדשניים במיוחד לאימונכם, אשר באמצעותם תוכלו לעבוד על שרירים רבים בגופכם. תוכלו למצוא במועדוני פילאטיס מכשירים רחובות, מכשירים מהסוג המתקדם ביותר שיש. בין היתר מיטות רפורמר, טרפז וטוואר (המיועדים לעבודת שיקום של השרירים), מכשיר הקוראליין (המשלב פילאטיס, קרדיו וכוח, שיקום ופיזותרפיה במכשיר אחד), מכשיר האורביט (המשלב אימון של שיווי משקל ונותן דגש על הפעלת שריר הליבה וגמישות) ועוד. כלל המכשירים נמצאים במועדון הכושר, ולצדם נמצאים מדריכים מוכשרים ומנוסים בעלי וותק רב, שיעמדו לצדכם בכל שאלה או בקשה. כמו כן, תוכלו לבחור בין אם לקחת שיעורי פילאטיס כחלק מקבוצה, או לעבוד על התרגילים שלכם באופן עצמאי באמצעות המכשירים.

פילאטיס מכשירים רחובות הינו מהמתקדמים בתחום, ודואג לעדכן ולהביא למועדוני הכושר השונים את הטרנדים החמים ביותר בעולם מכשירי הפילאטיס.