כיצד לבחור פילאטיס באר שבע?

כיצד לבחור פילאטיס באר שבע?

מרץ 26, 2017 0 By admin

בירת הנגב כבר שנים שמתהדרת באווירה מאוד ספורטיבית, אווירה שלא פסחה על מכוני הכושר בעיר. מכוני כושר רבים מציעים חוגים ושיעורי פילאטיס, וזאת לצד מורים פרטיים המציעים זאת. כך, כל מי שגר בבאר-שבע וחפץ בגוף חזק ובריא, ימצא עצמו מתלבט רבות איזה פילאטיס באר שבע לבחור מבין ההיצע הרחב. בחירה זה לא דבר רע, צריך רק לדעת כיצד לבחור. לשם כך, לפניכם רשימה של גורמים שכדאי שיכריעו בבחירה שלכם:

מרחק

זה אולי נשמע מעט אבסורדי, אבל המרחק לשיעור הפילאטיס השבועי הינו קריטי. שיעור הפילאטיס זה הזמן בשבוע בו אתם מוציאים את מיטב מרצכם, ואין לכם זמן מיותר לנסות ולהוציא מרץ בדרך אחרת. ככל שהמרחק אל שיעור הפילאטיס יהיה ארוך יותר, כך הסיכוי שתתמידו בחוג נהיה קטן יותר. הדבר הופך להיות חשוב שבעתיים כאשר מדובר בבירת הנגב, שכן כל הליכה מיותרת עלולה לעלות לכם בהרבה יזע.

תכנית אימונים

חוג פילאטיס זה דבר מעולה כשלעצמו, אך על מנת לוודא שאתם עושים את הפילאטיס שנכון עבורכם ועבור הגוף שלכם, וודאו בדיוק מה סוג הפילאטיס ומה תכנית האימונים שמציעים לכם. כיום בכל מכון פילאטיס באר שבע ניתן להרכיב תכנית אימונים אישית ומקצועית, על ידי מדריך או מדריכת פילאטיס מקצועיים. בזמן הרכבת התכנית, הקפידו ליידע את בונה התכנית במצבכם הבריאותי, הקשיים הגופניים שלכם, והכי חשוב – במטרות שלכם באימון הפילאטיס. חשוב לציין, כי אמנם ישנה האופציה לשיעורי פילאטיס מותאמים אישית, אך רוב מכוני הפילאטיס בבאר שבע מציעים את המתכונת הקבוצתית אשר מתאימה למרבית האנשים ונותנת אימון גופני מיטבי למתאמנים.

תקציב

כמובן שהתקציב הוא שיקול משמעותי בבחירת הפילאטיס, כאשר הרוב נפלים במלכודת התדירות. מלכודת התדירות הינה אופיינית לאנשים אשר משלמים על תכנית חוגים שבפועל הולכים אליה פחות פעמים בשבוע מאשר כמה שהם שילמו עליה. מה שיוצא בפועל, זה שהיה כבר יותר זול לשלם על שיעורים פרטיים נפרדים מאשר על תכנית כלשהי. לכן, היו נאמנים לעצמכם ושלמו על תכנית המכסה את מספר הפעמים שלדעתכם תעשו בו שימוש בפועל. פילאטיס באר שבע מציע מגוון רחב של מבצעים והנחות לנרשמים.