פילאטיס – חוג התעמלות שכבש את העולם

פילאטיס – חוג התעמלות שכבש את העולם

נובמבר 3, 2016 0 By admin

אין ספק שחוג פילאטיס הפך לחוג נפוץ, לוהט שכבש את העולם בסערה. מכל מכון כושר ומכל מתנ"ס או חוג בית פרטי פילאטיס הפך לסוג של טרנד כושר שאינו רק אופנה חולפת אלא הביא עמו בשורה חדשה ואחרת בשמירה על כושר גופני. אנשים מתמכרים להתעמלות של פילאטיס כבר מן הפעם הראשונה כי יש בו כל מה שמחפשים בכושר גופני- הנאה מוחלטת, סבלנות ולא סבל לצד תוצאות בשטח חיטוב הגוף ושמירה על משקל גוף תקין. פילאטיס כבש בהדרגה את כל הגילאים ואף את הסלב שבוחרים בו כחוג המועדף עליהם. פילאטיס שונה בתכלית מהספינינג או מריצה והליכה מהירה, הוא אינו מונוטוני וקשה לביצוע והוא פעילות גופנית איכותית לשיקום הגוף, לגמישותו ואף לפתרון בעיות רפואיות כגון כאבי גב.

פילאטיס הומצא למעשה כטיפול שיקומי עבור פצועים או מתעמלים פצועים ואף עבור פגועי מלחמות, ומאז פילאטיס הפך לחוג מרכזי בכל מקום שתפס תאוצה ועורר התלהבות. ככל שחולף הזמן נוצר רק גידול משמעותי יותר במספר הבוחרים בחוג פילאטיס ובעיקר במספר הנהנים ומתמידים ממנו בעוד שמשאר החוגים שדורשים מאמץ וקושי רבים אינם מתמידים או נושרים. פילאטיס הומצא גם כהתעמלות המשלבת למעשה מעין תרגילי יוגה ושילוב של גמישות הגוף בהתאמה למבנה ולטבע שלו. בדרך שתקל על המתעמל ולא תיצור זעזועים בגופו פילאטיס מאופיינת בדרכה העדינה ואף זהו חוג התעמלות אצילי יותר. פילאטיס יעזור לכם לחזק את הגוף, לייצב ולהגמיש אותו.

פילאטיס בניגוד לשאר סוגי ההתעמלות שמכווצים שרירים מאריך את השרירים הן את אלו החיצוניים וגם את אלו הפנימיים. פילאטיס מאפשר סגנון חיים בריא יותר השם דגש ותשומת לב לחיצוני ולפנימי. פילאטיס כולל מגוון תרגילים של חימום הגוף, תרגילי חיזוק עיקריים ולבסוף תרגילי נשימות והרפיית הגוף. לא מוצאים בחוג התעמלות של פילאטיס טלטולים, זעזועים או קפיצות ועם זאת עובדים על כל הגוף ועל כל חלק ושריר בגוף בצורה מבוקרת עם דגש על הריכוז בחוג ההתעמלות ועל נשימות נכונות, כל זאת בדרך איטית ועדינות יותר ובצורה חדשנית לכל מתעמל.