הגיע הזמן לספורט – איפה קונים בגדי ספורט?

הגיע הזמן לספורט – איפה קונים בגדי ספורט?

אפריל 27, 2020 0 By admin

אחרי שהתרגלנו להעביר את הזמן בבית מול הטלוויזיה, הגיע הזמן להתחיל לדאוג גם לגוף. בגדי הספורט הנכונים יכולים לתמרץ אותנו להתעמל, אבל איפה מוצאים אותם?

עבור רבים מאיתנו, הדרך אל חדר הכושר מתחילה בבחירת בגדי הספורט המתאימים. כי כפי שאומר המשפט הידוע – הבגדים עושים את האדם, ואנחנו יודעים היטב שבמקרים רבים גם את הספורטאי. בייחוד כשמדובר בספורטאי שזקוק למעט עידוד כדי לצאת לדרך, מסכימים? הבגדים המתאימים עוזרים לנו להיכנס אל האווירה הנכונה, והופכים לצעד נוסף בהתחייבות שאנחנו לוקחים כלפי עצמנו. זאת כמובן לצד התפקיד העיקרי שלהם – לעזור לנו לצלוח כל אימון בהצלחה.

לבוש ספורטיבי

להרגיש טוב עם בגדי אימון מתאימים

איך בוחרים בגדי כושר נשים או גברים שהם גם יפים וגם נוחים?

בגדי ספורט איכותיים צריכים לעזור לנו להרגיש במיטבנו לאורך כל האימון, כך שחשוב לבחור בביגוד שמתאים לנו מבחינת המראה אבל כמובן גם לא לשכוח את מאפיין הנוחות. כיום תמצאו בחנויות ובאתרים מגוון בגדי ספורט לנשים וגברים, ומומלץ לא רק להתבונן במראה שלהם אלא גם לבחון את הבד ומאפיינים נוספים.

בגד ספורט שיגרום לכם לרצות להתאמן, יהיה עשוי מבד נושם ומנדף זיעה, ולרגע לא יגביל אתכם בתנועה. להיפך, הוא יעזור לכם לעבור את כל האימון בהצלחה ובנוחות, בלי להתעסק באי נעימות עקב הזעה, שפשפת ובעיות נפוצות נוספות. בעת בחירת הבגד המתאים חשוב לקחת בחשבון את העדפותיכם האישיות, ובמקביל גם את התנאים בהם אתם מתאמנים. 

חלקנו מתאמנים בחדר הכושר תחת המזגן, ואחרים בוחרים להתאמן בחוץ ולכן צריכים לבחור בגדים שמתאימים לימים חמים או קרים – בהתאם לעונה. מאז התפרצות נגיף הקורונה, מתאמנים ומתאמנות רבים עוברים להתעמל בבית. גם במקרה כזה, בגדי הספורט יכולים לעשות את כל ההבדל. אם אתם בוחרים לבצע את האימון שלכם בבית, אל תעשו לעצמכם הנחות. בחירה איכותית של בגדי כושר נשים או גברים, יכולה לתת לכם את התחושה של אימון רציני אפילו אם אתם נמצאים בסלון. אז החליפו את הפיג'מה בחולצה אופנתית ונוחה, ואתם מוכנים לצאת לדרך. 

בגדי אימון

התאימו את הביגוד לסוג האימון

רוכשים בגדי ספורט נשים וגברים בלי לצאת מהבית

בתקופה בה רובנו מעדיפים להמעיט ביציאה מהבית ומוצאים את עצמנו מתאמנים בעיקר מול הטלוויזיה, רשתות רבות כבר מצליחות לספק עבורנו פתרונות מתאימים. כדי לקבל את בגדי הספורט שלכם עד הבית ובמינימום זמן, תוכלו להזמין אותם בקלות ובנוחות מאתרים של רשתות בעלות סניפים בארץ. באתר של דקטלון לדוגמה, מחכה לכם מגוון בגדי ספורט נשים וגברים לכל פעילות. טייצים, מכנסיים, חולצות, חזיות ספורט, סווטשירטים וגופיות ליוגה, פילאטיס, פיתוח גוף ועוד. 

מערכת החיפוש של דקטלון תעזור לכם למצוא את בגד הספורט הרלוונטי, מבין מגוון אפשרויות וסוגי אימונים. הוסיפו גם גרביים וכפפות אימון, ואתם מוכנים לאימון הבא!